انــــا والنــجوم وهـــــواك
عزيزي الزائر الزائر يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
عزيزي الزائر الزائر يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةانــــا والنجــأحدث الصورالتسجيلدخول

المشكلة ان مفيش مشكلة

كاتب الموضوعرسالة
صرخة حب

صرخة حب

انثى
تاريخ الميلاد : 01/03/1988

المشكلة ان مفيش مشكلة Empty
مُساهمةموضوع: المشكلة ان مفيش مشكلة   المشكلة ان مفيش مشكلة I_icon_minitimeالسبت يونيو 20 2009, 20:07

بسم الله الرحمن الرحيم

المشكلة ان بلدنا معتش فيها مشلكة يلا نتكلم عن نقطة نقطة وبلاش الاسالة
اولا :مشكلة تدعى مشكلة العيش انتم رديتوا من زمان ورفضوا كل الاسئلة اتقفلت كل البيبان وانا رديتوا بالهنا ان الرغيف نجيبة بعد مية سنة اية يعنى رغيف ناشف مالحف مش مهم اية يعنى افضل واقف فى الطبور ويزدنى الهم مش الحكومة رضية بكدة يبقى بلاها الاسئلة وخلاص مفيش مشكلة
وثانينا:مشكلة تدعى مشكلة المية ماية اية احنا بنشرب معدنية والشعب الفقير ما يعطش وهو كان ناقص ماية الصرف الصحى بايظ وخلاص قفلنا القضية يعنى وفيها اية تعطش شوية او تشرب ماية ملوثة حبة وهى شوية امراض مش خفية حصوة على الكلية اهو محتاج عملية بس مش مهم المهم ان مفيش مشكلة والقشة معدن واحانا رفضنا الاسئلة والمية موجودة ومترمية بس النفس تعمل اية بتروح للاسئلة ويلا مش المهم المهم ان الحكومة راضية بكدة يبقى بلاها اسئلة وخلاص مفيش مشكلة
ثالثا : مشكلة تدعى مشكلة الهجرة الغير شرعية شرعية مين الحكاية مفهومة غلط اصل مفيش مشكلة شوية شباب حبو يعموا حبة كدة خدوا بعضهم فى المركبة نزلوا اتشمسوا غرقوا شوية اتحمصوا مش مشكلة اهى شوية شباب حبوا يلعبوا واللعب حلو الصدقة خيبة مش كدة اسف يا بية مش مهم المهم ان الحكومة راضية بكدة يبقى بلاها اسئلة وخلاص مفيش مشكلة
عرفتوا اية المشكلة انة مفيش مشكلة واستنونى فى الكلام اللى جاى اصل مفيش مشكلة اية هتعترض دة انا لسة سامعة وانت بتسقف وبتقول ربنا يخليك معتش فية مشكلة
صرخة حب

المشكلة ان مفيش مشكلة
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» مشكلة قشر ة الشعر وعلاجها
» مفيش ترحيب ولا ايه
» @من النهارده مفيش حكومه انا الحكومه@!!!!!!!!
» نصائح خاصه للمخطوبات((خشى يا بنتى مفيش وقت))
» شيرين - مفيش مانع VBR - Cd Q 192Kpbs من الالبوم القادم